Elvetélt kerti konyha ötlet

Nem tudom írtam-e már, lusta vagyok visszanézni, de tökmindegy, most ez foglalkoztat. Szóval a kerti konyha ötletét kezdem elvetni. Pontosabban azon a helyen, ahová terveztem, kezdem elvetni, mert ha magasabbra emelem ott a tetőt, akkor kitakarja a konyhaablakomból a gyönyörű panorámát és még sötétít is. Nem tenne jót a konyhámnak, mert így is északi fekvésű. 

Ezen a helyen kívül viszont jelen pillanatban nem látom hová kerülhetne a kültéri konyha, ezért egyelőre elengedem ezt az elképzelést. A ronda ólat - amit le akartam onnan bontatni - meg befuttatom majd hajnalkával, amíg kialakul az elképzelés, hogy legyen. Persze aztán lehet, hogy már tavaszra meglesz az ötlet, ki tudhatja? 

Mert jó lenne egy kültéri konyha, az összes befőzős dolgot mind el tudnám intézni ott és nem utolsósorban ott lehetne a kerti ücsörgés helye, a szabadtéri főzőcskézés helye. 

Úgy elképzeltem, befuttatnám kívülről futónövényekkel, de szigorúan csak egynyáriakkal,  mert  a vadszőlőt és társait egyszerűen nem lehet kordában tartani. Ki kell találnom hol legyen. Ideális az a hely lett volna, ahová elgondoltam, de ha nem adhatom meg a kellő magasságát, akkor nem lesz szép.