Vetőmagok (zöldségek)

Tegnap este átnéztem a magvaimat és arra jutottam, hogy nem sok mindent kell vennem tavaszra, mert szinte mindenem van. Ez egyrészt jó, mert nem kell rá költeni, másrészt oda az élvezet, mert imádok magokat vásárolni. :)))) 

Nem is tudom mi éled fel bennem ilyenkor, a mohóság vagy a gyűjtőszenvedély, de az biztos, hogy jó érzéssel tölt el, amikor minden van és lehet tervezni. Tavasszal szabályszerűen tobzódtam, amikor végre elmúltak a fagyok és mehettem ki a kertbe elültetni a magokat, de megnézni is szeretem, átlapozni a kis csomagokat a dobozban, amiben tartom és ilyenkor a lelki szemeimmel látom kikelni a kis növénykéket, amik először csak diszkrét kis sorokban mutatkoznak az ágyásaimban, aztán nyárra valódi dzsumbuj lesz belőle.  :)

Pár dologra lesz csak szükségem, paszternák magra, petrezselyemre, istengyalulta tökre és dughagymákra. Más nem igazán kell, mert van. Káposztaféléket nem fogok ültetni (és általában a K betűseket sem) kivéve a fodros kelt és kelbimbót. Na jó, esetleg megpróbálok kínai kelt is, mert azt még sose ültettem.  

Gondolkodom még a nagy sárga halloween tökön is, (terjeng a FB-n egy kép, úgy árulják, mint halogén tök és ezen mindig nagyon jót röhögök) de ezt még meglátom. Az idén a sütőtök futott mindenfelé, mint a bolond, még egy ilyen futkorászót át kell gondolnom, hogy hová tegyek. 

Azért ma reggel (és tegnap este) is böngésztem az egyik webáruházban, ahonnan úgy tűnik, hogy nem fogok tudni vásárolni, mert a múltkor is elszállt és most is. A múltkori próbálkozásomnál azt hittem valami technikai malőr miatt elszállt a weboldal, vagy a szolgáltatás, de ma is ugyanaz történt, méghozzá akkor, amikor a fránya sáfrányos szeklicére kattintottam. Akkor ugrott be, hogy a múltkor is azt (is) akartam választani... most megint nem érhető el a webáruház... majd gatyába rázzák remélem, de legközelebb nem fogom a sáfrányos szeklicét választani, az biztos. Gondolkodtam, hogy írok nekik, hogy vegyék le, mert van ott valami komoly bug, de csak rájönnek, ha már megint leállt, ráadásul gondolom nem én vagyok az egyetlen aki sáfrányos szeklicét  akar venni...