Pillangóvirág tapasztalatok

Egyébként érdekesek ezek a dudvák, nem igazán érdekli őket a hideg idő. Pl. a cosmos-ok ( a rózsaszínűek) is nemrég kezdték tolni a virágokat. Mintha csak a hűvösebb időre vártak volna. Már a zömét ki is szedtem, pár szálat hagytam, de azok nagyon nyitogatják a virágaikat. Jövőre tovább hagyom majd őket és nem ültetek ennyit. Ebből a virágból elég pár szál, mert óriásira nő, hatalmas oldalhajtásokat hoz és ki kell támasztani. Sokkal nagyobb helyre van szüksége mint hittem. Jövőre másképp tervezem az ültetésüket, szeretném, hogy jobban érvényesüljenek, mert ez a virág nagyon impozáns. Hatalmasra nő, akkorák, mint én vagyok, vagy még magasabbra is megnő. 

Nem győzöm mindig csodálni, hogy milyen légies, könnyed ez a növény, pedig micsoda roborsztus, erős száron áll és mégis majd felröppen.

kk_img_20201101_132730.jpg

kk_img_20201101_132735.jpg