Fakivágás - eltakarítás

Tegnap és tegnapelőtt annyira gyönyörű napos idő volt, mintha tavasz lenne, pedig tegnap reggel -9 fok volt. 

Elkezdtem behordani a fát a kertből. Kivittem a talicskát és amit csak lehetett beleraktam és beraktam száraz helyre. Néhány rönköt is betettem és még pár el van készítve, ezeket nem akarom összevágatni, jók lesznek kerti ülőkének addig, amíg meg nem épül a kiülős rész, de lehet, hogy még azután is megtartom őket. cseresznyefa, szép szabályosra vannak vágva. Holnap be is hozom a többit is, nehogy felvágja majd őket, aki jön aprítani a fát. 

Elég sokat le is gallyaztam, felszabadítottam egy elég nagy területet. A cseresznyét könnyű tördelni, össze is törögettem kb. egyforma darabokra. Ezek egyelőre kinn vannak egy halomban, majd a végén találok nekik helyet és ezeket is berakom. De sokat kell még gallyazni, vannak egészen nagy darabok is. Kézi ágvágóval levagdostam róluk az oldalágakat, a nagy darabokat pedig félretettem, ezeket majd az elektromos ágvágóval elvagdosom, amikor lesz lelkierőm beüzemelni.