Lehangoló ez a szárazság

A változatosság kedvéért öntözök. Ma reggel is rengeteg vizet kihordtam, de most már a mulcs szinte mindenütt védi a kertet. Még van 3 zsák szalmám amit ki fogok rakni, ezek már a virágoskertre mennek és télen is ott fog maradni. 

Kicsit megijedtem ma reggel, mert elkezdett zörögni a szivattyú, azt jelzi, hogy nem elég a víz... fogy a víz a kútból is. Ettől most a mulcs mégjobban felértékelődött, mert így ritkábban kell majd öntözni. Ha elmegy a víz a kútból, akkor nem tudom mi lesz.:((((

Borzasztó ez az aszályos időjárás, nem is értem, olyan sok felhő jön, de nem bírják leengedni a tartalmukat, pedig olyan nagy, hasas felhők. A múltkor is akkora borulás jött, hogy azt hittem égszakadás lesz, de szélen kívül semmit nem kaptunk. Elkeserítő ez az idei év. 

Az energiahelyzetre meg mélyebben rágondolni se merek, és nem is akarok. Kérdezik, hogy nem aggódsz? De hát mennyivel vagyok beljebb, ha aggódok? 

Közben kinyíltak a liliomok is, még nem az összes, egy párat még várok, ha egyáltalán ki tudják majd nyitni a virágaikat, de ezek úgy tűnik nagyon jól bírják. 

kk_img_20220712_175822.jpg

kk_img_20220712_175945.jpg

kk_img_20220711_184623.jpg

kk_img_20220712_180012.jpg

Az ernyős verbénák is teljes pompában vannak. 

kk_img_20220712_180038.jpg