Átszervezés done

Megtaláltam a módját, hogy viszonylag kevés ráfordítással megoldjam, amit szerettem volna. Már anno a "Más" menü is emiatt jött létre, de valamiért nem igazán tudtam kihasználni.
Megszüntettem a "Sziklakert" menüt, amik benne voltak, átkerültek a "Virágok" alá. Végül is... virágok vannak a sziklakertben is. Helyette a "Konyha" jött létre. Ha egyszer pedig még terjeszkedhetnékem lesz, akkor vagy külső hivatkozásként hozok be egy másik blogot a "Gondolatok" alá, vagy az egész cókmók bemegy egy "Kert" menübe és akkor további 7 áll még rendelkezésemre. 
Az állandó oldalt ("A kertől") kitettem oldaldobozba, és helyette jött létre a "Gondolatok", (8-nál nem enged többet a sablon) ahová saját magunkról tervezek írni. Olyan értelemben magunkról, hogy rólam, rólad és mindenki másról is, olyasmikről, amik az embereknek problémákat okoznak és sokan nem igazán tudnak mit kezdeni vele. Szóval lilkiizékről. 

A létrejöttének az az oka, hogy nagyon ki vagyok már akadva azokra a megélhetési spiri-gurukra, akik maguk sem értik, amit másoknak tanítanak. Kell egy hely, ahol helyükre vannak téve a tévedések, illetve érthetővé vannak téve az egyébként csak nagyvonalakban, lózungokkal leírt elméletek. 
Nem állítom, hogy gyakran fogok bele írni, de most már hosszú ideje, hogy időnként szükségem lett volna rá, mert ingerenciám volt, hogy írjak, de nem volt meg hozzá a felületem. 
Az önálló "Időjárás" menüt is megszüntettem, ezek a dolgok átkerültek a "Mindenes/időjárás"-ba, aminek a leánykori neve a "Tennivalók" volt. Ezzel kicsit melózni kellett, mert az összes címkét át kellett állítanom az időjárásos bejegyzésekben és van belőlük bőven. Ahogy néztem tavaly januárban meg februárban, sőt még márciusban is egyéb témám se volt, minthogy baromi hideg van és mennyire várom a tavaszt. :))))) Az igaz, hogy akkor már befigyelt a palántaültetés. 
Az "időjárás" helyett pedig lett egy "Kreatív" menü, ahová egyelőre DIY dolgokat tettem. 
Új hátteret is kapott a blog, egyelőre ennyi a változás, aztán hosszabb távon majd meglátom, hogy férek el benne. 

Ma reggel fél 7-kor újra megjelent a nagy traktor az ekével és sötétedesig nyomta, felszántotta az egész földet itt mellettem. Ezek szerint az egésznek ugyanaz  a tulajdonosa... hmmm... nagyon nagy föld ez, nem tudom mekkora terület lehet, de a nyálam csorog érte, mekkora botanikus kertet lehet rajta csinálni! 
Mondjuk kicsit meg vagyok most ijedve, mert eddig odajártak a szarvasok legelni, remélem nem a kertembe fognak jönni... holnap mindenhová ki fogom tenni a szappanokat. 
Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz itt mellettem, bár a roncstelepeshez képest (aki elköltözött a nyáron) rosszabb nem lehet... legfeljebb ha bambuszerdőt ültetnek mellém. :D :D

kk_img_20211220_145227.jpg

Böbe pedig naponta kétszer menetrendszerűen felmászik a fenyőre. 

kk_img_20211219_200514.jpg