Szellőrózsák 2.

Már kétszer is ültettem fehér szellőrózsát, de nagyon nehezen akar sikerülni. Az egyik adag ki se kelt, (tavalyelőtt őszi ültetés volt, a másikat tavaly tavasszal ültettem és már azt hittem az se fog kikelni, de kb. másfél hónap után kidugta magát a földből... egy virágja volt tavaly. 

Ezért vettem újabb adag gumót, nagyon kis gubircsokról kel ez a virág, szóval ez pl. nem lesz sose lopott dudva, mert nem lehet csak úgy kivenni a földből, ehhez komoly célszerszám szükséges. 

Szóval elültettem egy harmadik helyre és annak ellenére, hogy szarvas jól betaposta, kikelt. A kis hős! És virágzik is, és még továbbiak is kelnek belőle, nagyon örülök neki, hogy sikerült megtalálni neki a jó helyet. 

Ugyanebből van kék is, de szerintem már tettem ki róla képet. Ha nem, majd pótolom. 

kk_img_20210410_124750.jpg

A pirosból ez az egyszem hozott eddig virágot: 

kk_img_20210412_102618.jpg