Megjött a motyó

Megjöttek a rendeléseim, az igaz,hogy bő 10 nap késéssel, de a lényeg, minden itt van. Mikor hívott a futár, akkor kicsit feszkós lettem, mert azt mondta, hoz nekem 2 csomagot. Miiii? Nekem 7 db kell összesen, de nála csak kettő van. Na jó, mondom, majd meglátjuk amikor ideér. Erre lepakol nekem valami igen nagyon hosszút és az teljesen biztos, hogy olyat én nem kértem. Végül, amikor jobban megnéztem, akkor láttam, hogy nem is az én nevem van rajta. Szerencsére kiléptem kicsit és bekukkantottam az autóba és ott megláttam a polcaimat egybe csomagolva, na mondom ez egyből 4 darab, még van remény és azután megláttam a többit is. Tényleg 2 csomag volt, a 2 kerti szék és az asztal össze voltak fogatva egy csomagba. 

Viszont azt mostanáig nem értem, hogy tudta a futár összekeverni a motyót, mert összesen 4 db cucc volt már csak az autóban... abból egy hosszú, egy pedig egy tükör, tehát vaslogikával, kizárásos alapon is megnézhette volna a másik kettőt, de szemlátomást eszébe se jutott... van, amikor én is tudok fáradtságtól dekoncentrált lenni, na de ennyire? Viszont a lényeg, hogy megvannak. Még nem raktam össze, mert tegnap nagyon későn léptem ki a munkából. Egy polcot összeraktam és annyi. 

Majd lesz kép is, amikor kirakom őket. 

Tegnap amúgy is kalandom volt rögtön reggelről, szétszedtem a fürdőben a szifont, mert nem ment le a víz. Azt hiszem gyakrabban kell lefolyótisztítót használnom. Viszont nem tudtam összerakni... illetve összetettem, de orrán-száján jött a víz. Felhívtam a szakit, aki a fűtést  is szerelte nálam és beszélgetés közben "lett" bádogosom is, aki tetőfedő is és a testvére. Nagyon örülök neki, mert az ereszcsatorna javítása kezd létkérdéssé válni.

Herkules tegnap nem jött kajálni. Biztos megint valami nőstényt üldöz. Pedig még a múltkori után se jött rendbe, eléggé le van gatyásodva, vagy baja van. Hihetetlenül tönkremennek ezek a macskák a párzási időszak alatt. Herkulesnek valahogy a bundija se volt igazán szép a télen sem, de őt lehetetlen megfogni, hogy dokihoz vigyem. Persze lehet, hogy csak rémeket látok és kutya baja, majd előkerül, ahogy tavaly is. Tavaly 5 napig nem volt se híre, se hamva. Mostanában a MosogatóCicát se látom...