Megint rendeltem magokat

Hát persze, hogy rendeltem! megint felevett a fene a Vaterára és megint találtam olyat, ami nekem való... :))))

Már nagyon várom, hogy megjöjjenek, hát még a tavaszt, hogy elkezdhessem nevelni belőle a növényeket. 

Jön nekem: 

Sásbokor (ezért már nagyon odavoltam, hogy legyen nekem ilyenem) 
Datura  
Klárcsi
Assarina virág
Szellőrózsa mag FEHÉR
Nicandra virág (erről azt olvastam, hogy be kell ültetni a veteményesbe és elűzi a liszteskéket a káposztafélékről) 
Trombitavirág
Jégvirág
Len mag PIROS (a lenvirágot imádom, van jópár tő kék lenvirágom, de élőben pirosat még sose láttam és hét persze, hogy látni akarom, na! 
Kagylóvirág (Írország harangja) (még sose volt zöld virágom, krizantémban is szeretnék zöldet)
Délvirág mix (ilyenem van, de mind rózsaszínű, remélem ebben lesznek másfajták is)
Kasvirág mag SÁRGA (ez is van nekem, lilában, még nem virágzott, mert az idén ültettem magról) 
Havasi őszirózsa lila (vannak őszirózsáim, törpék, ne is egyféle, meglátom ez milyen lesz, imádom ősszel a színeit)