Délvirág

A szerzett délvirág. :D 

Ezt a kis hajtást elcsakliztam valahonnan és leszúrtam itthon a ládába és lám, ilyen szépen kivirágzott. Azt mondják virágot lopni nem bűn... csak pofátlanság, de ez csak egy pici hajtás volt. 

Ismerem ezt a növényt, anno Görögországban láttam ilyet először, de az már tényleg régen volt. Nem tudtam a nevét, elkezdtem keresni a neten, vesztemre, mert megláttam, hogy mennyi fajta délvirág van, rengeteg színben, szóval ezzel is elvesztem. 

Nagyon könnyű belehabarodni ebbe a sok virágba, mindenből annyi fajta van már. 

Ezt a kis tövet nem fogom kinn hagyni, mert szerintem nem telel át, majd átteszem a hétvégén cserépbe és a pince ablakában majd áttelel, vagy a verandán. Kész van ám a verandám, le van szigetelve a tető, már reggel lehetett érzeni, hogy sokkal jobb idő volt, bár ma reggel nem volt túlzottan hűvös odakinn sem. 

 kk_img_20200912_133804.jpg