JÚLIUS

Ezeket a havi időjárás megfigyeléseket a Luca napi időjárás összevetésére gyűjtöm, de úgy látom, hogy köszönőviszonyban sincsenek ezek egymással. 

 

Az első napok melegek, (30 fok körül) és fülledtek. Esők is voltak, nem nagyok, de a párásságot nagyon erősítik. Szerencsére van egy kis szél néha. 

7-e van...

Jó erős hidegfront jött a kánikula után mára, hideg a reggel és esik. csendes, áztató eső, de nem fog egész nap tartani. Becsuktam az ablakokat, hogy ne hűljön le a lakás. Reggel fél kilenc és 17 fok van kinn, lehet, hogy nagy meleg után érzem hűvösnek, de borzongtam, amikor kimentem. 

12-e van... (vasárnap)

Pénteken és szombaton nagyon meleg volt, igazi kánikula, 33-34 fok volt, de szombat délutánra ismét jött egy erős hidegfront, ami jól lehűtötte a levegőt. 11 óra körül van most, de még a 20 fokot se éri el a hőmérséklet, aminek örülök, mert volt eső is és reggel ki tudtam menni kaszálni. A fűnek tökmindegy milyen idő van, akkor is nő. 

17-e van... (péntek)

Egész héten nem volt túl meleg (23-26 fok körüli hőmérséklet) és az éjszakák kifejezetten hűvösek voltak, volt olyan reggel, amikor 10 fok volt csak kinn. Lehűlt a lakás és már még egy hidegfront is jött, borús, esős és hűs idővel. Majdnem egész nap csendes eső esett.

Becsuktam az ablakokat, már az éjjel is zárt ablaknál aludtam, mert nem akartam még jobban kihűteni a lakást, bár épp ma reggelre meg 17 fok volt... Istenbizony elkelne pici fűtés, csak annyi, hogy ez a rideg érzés elmúljon. 

18-a van... (szombat)

Egész éjjel zuhogott az eső, rengeteg víz jött le. Borús, hűvös idő van délelőtt és szégyenszemre július közepén elkel a fűtés. Bekapcsoltam  kicsit a villanykandallót, mert benn nem éri el a 20 fokot a hőmérséklet, persze ez annak is köszönhető, hogy a hűvös éjjeleken nyitott ablaknál aludtam, csak 2 napja zártam be, de így meg nem alszom olyan jól. 

28-a van... (kedd)

Meleg napok. Napsütés, bárányfelhők, párás meleg, fülledtség, bár fúj némi szél, ami jól esik.