Krókuszok

Csodaszépek a krókuszaim. Érdemes a vegyes csomagokat venni, mert nagyon sok fajta van bennük és eddig egyik csomag se volt egyforma a másikkal, így rengeteg féle krókuszom virágzik most és még vannak olyanok is, amik nem nyíltak ki. Itt elég hűvös van még. 

Csodálkoztam is, a Dunántúlról már két-három hete láttam krókuszfotókat, szerintem ott már el is virágoztak. 

A képen éppen nem a vegyesek vannak, (hanem a tricolor) mert dühítő módon csak egy fotót enged feltölteni... nem értem. 

Egy krókuszom  van, amivel nem vagyok elégedett. Maga a virág szép, sötétlila, csak éppen én Sky Blue-nak vettem és világoskék virágokat vártam. 

Azt hiszem nem rendelek többé abból a webáruházból, mert a krókusz nem az lett amit kértem, a téltemető nem kelt ki, a hófények nem keltek ki (amit máshonnan vettem, az kikelt) és (eddig) a kockásliliom sem kelt ki.