Vasárnap

Kicsit aggódom, mert Herkuló ma még nem jelent meg. Ilyen régen volt már, de azt hiszem most rajuk van a mehetnék, ezt abból tudom, hogy szegény Elzát már hajkurászta, csak hát Elzu ivartalanítva van és nem megy ki túl sokszor. Így aztán azt hiszem, Herkuló zöldebb rétek után néz, remélem nem lesz baja. 
Jól fel hizlalva, jó erőben van most, de ez semmit nem jelent, ha napok múlva fog előkerülni lerongyolódva, lefogyva, esetleg megsérülve. 
Nem tudtam a nyáron se annyira megszelídíteni, hogy az udvaron is odajöjjön hozzá, csak ablaknál bújik. Szerencsére már nagyon bújós, remélem hamarosan az udvaron se fog elszaladni tőlem. Így sajnos nem tudom ivartalaníttatni őt, pedig sokkal nyugisabb élete lenne. 

Kaptam egy újabb egérkét is, amit végül valamelyikük meg is ette, mert hálátlan módon ott felejtettem a lábtörlőn. Másnapra eltűnt. 

kk_img_20211210_113732.jpg

Egyébként az vasárnap is az enyészeté lett, ahogy a tegnapi nap is. Végül félretettem a listáimat, le vannak tojva, majd máskor megcsinálom. Nem érzem magam túl jól. A múlt héten elrontottam a gyomrom és csak lassan jövök helyre. Nem tudom mi történt, ez nálam egy napos szokott lenni és ami fura, hogy nem tudom meginni a kávét. Én... aki egész életemben nem is létezhettem kávé nélkül, egy hétig nem ittam. Ma reggel főztem egyet és olyan émelygés tört rám, hogy csak pihegtem egész délelőtt. Most megint rágondolni se tudok a kávéra. Ezért továbbra is teázni fogok.